VISITA A LA PLANTA DE TRACTAMENT DE RESIDUS enero 20, 2020

Els alumnes de tercer cicle de Primària han visitat aquest matí les instal·lacions de la planta de tractament de residus ubicada en Quart de Poblet. Allí han pogut conèixer de primera mà , quin és el recorregut que segueixen els residus orgànics que aboquem al contenidor i quin és el resultat final després de fer el tractament a la planta.

Han pogut saber també quina és la poblematica actual en quant a contaminació i com poden contribuir per evitar-ho, a més de veure tot tipus d’objectes o utensilis que es poden crear o dissenyar reutilitzant aquests materials .

Aquesta visita ha servit als alumnes per a ser conscients de la importància de contribuir a sostenibilitat del nostre planeta mitjançant el reciclatge, la reducció del consum i reutilització dels productes.

Pablo Llistó