Lliurament Premis “Francesc Peris i Valls” mayo 11, 2015

El passat 30 d’abril els nostres alumnes de 3er cicle de Primària i Secundària van rebre en la Casa de la Cultura els premis de poesia, que com cada any, se celebren per estes dades.
Aquestos premis, reconeixen les millors composicions poètiques en cinc categories (2º cicle de primària, 3er cicle de primària, 1er cicle de ESO, 2º cicle de ESO i Batxillerat.
L’acte d’entrega va estar amenitzat per la rondalla de la colla “Xe que burrà” i pel Cor de CAM de Bétera. També vam poder escoltar els poemes dels alumnes guardonats en l’anterior edició i comprovar l’elevat nivell d’escriptura que hi ha a les aules de Bétera, de totes les edats i en tots els cursos.

Enhorabona als nostres poetes guardonats del Concurs de poesia “Francesc Peris i Valls”
Primària: Alejandro Aloy Gil (Accèssit de 5é de primària)
Javier Hervás Asensi (2on Premi de 5é de Primària)
ESO: Ricardo Casañ Alufre (1er premi de 1er d’ ESO)
Ana Casañ Alufre (Accèssit 3er d’ESO)
Bela Morales Ezquerra (Accèssit 3er d’ESO)
Elena Cuenca García ( 3er premi de 4t d’ESO)
Moltíssimes felicitats i no deixeu d’escriu-re.
Sou uns bons poetes!

administrador