Lliurament de Premis Concurs de redacció «La nostra agricultura» noviembre 28, 2016

Dissabte 26 de novembre, al saló de plens del Castell, es va celebrar el lliurament de premis del  1er Concurs de redacció sobre la nostra agricultura, per part de la Regidoria d’Agricultura de l’Ajuntament de Bétera. A l’esmentat Concurs, participaven els alumnes de segon y tercer cicle de Primària del nostre centre i d’altres de la població.

Ens sentim molt orgullosos perquè, una vegada més, els nostres alumnes han demostrat que ho saben fer molt bé i han estat guanyadors de molts bons premis.

Enhorabona a tots ells i a tots els que van participar, perquè ho van posar molt difícil al jurat.

En 2ón Cicle, vam obtindre un primer premi, otorgat a Josep Aloy Ricart (3er de Primària) y un segón premi  per a Paula Clavel Tarancón (4t de Primària).

En 3er Cicle, un primer premi per a Luciyú Cámara Lara (6é de Primària); un segón premi per a Daniel Alarcón Aznar (5é de Primària) y dos tercers premis per a Yago Taboada Redondo i per a Rubén Martínez Grande (Tots dos de 5é de Primària).

Una vegada lliurats tots els premis, els guanyadors dels primers premis, Josep i Luciyú , van llegir per a tots els presents les seues redaccions, deixant-nos bocabadats tant de la soltura al llegir-los com del seu bon contingut.

Ací deixem totes les fotos per a que gaudiu de tan emotiu acte, per a ells i per a les seues famílies. ENHORABONA A TOTS ELS CAMPIONS!

Esperem guanyar-ne molts més… el curs no ha fet més que començar.

IMG_6961 IMG_6965 IMG_6966 IMG_6968 IMG_6970 IMG_6972 IMG_6973 IMG_6977 IMG_6989 IMG_6993 IMG_6998 IMG_6997 IMG_6995

Cristina Ferrandis