DIA DEL CAMÍ A L’ESCOLA: APADRINANT UN MONUMENT octubre 28, 2016

Els alumnes de 5é de Primaria han celebrat el Día del Camí a l’escola amb molta il.lusió. Un dia festiu en el que han apadrinat un monument: el Castell de Bétera, antic «asilo» de les Filles de la Caritat, i han passat un dia de convivencia amb els alumnes de 5é dels altres centres fent activitats de lo més interessants.

Primer hem anat caminant pel camí a l’escola i hem tingut l’opotunitat de saludar a persones conegudes fins arribar al calvari, punt de trobada amb els altres coles i on l’Ajuntament había preparat unes precioses carpes per a cada centre. De seguida ha començat l’activitat: endevinar por equips quins monuments havien apadrinat els altres centres, després l’esmorzar, foto de grup d’acomiadament i tornada caminant pel camí a l’escola. Ha sigut un dia fantàstic!