Celebramos el Día del libro. Celebrem el Dia del Llibre. abril 23, 2021

El alumnado de 1.º y 2.º de ESO ha pasado una mañana diferente celebrando el Día del Libro. Al Taller de microlibros han confeccionado cuentos destinados a los más pequeños del cole, desde la creación de la narración, hasta las ilustraciones. Han querido, así, rendir homenaje a unos de los grandes escritores mundiales de la literatura para niños, Roald Dahl. Para acabar, han visto Matilda, adaptación cinematográfica de uno de los títulos más famosos del escritor británico.

Además, los alumnos de 3º y 4º de la ESO han elaborado un marcapáginas con citas, frases y versos célebres de escritores destinados a los alumnos de tercer ciclo de Primaria.

¡Feliz Día del Libro!

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha passat un matí diferent celebrant el Dia del Llibre. Al Taller de microllibres han confeccionat contes destinats als més menuts del col·le, des de la creació de la narració, fins a les il·lustracions. Han volgut, així, retre homenatge a uns dels grans escriptors mundials de la literatura per a infants, Roald Dahl. Per acabar, han vist Matilda, adaptació cinematogràfica d’un dels títols més famosos de l’escriptor britànic.

A més, els alumnes de 3r i 4t de l’ESO han elaborat un punt de llibre amb cites, frases i versos cèlebres d’escriptors destinats als alumnes de tercer cicle de Primària.

Bon Dia del Llibre!!