loader

DIA DEL CAMÍ A L’ESCOLA: APADRINANT UN MONUMENT octubre 28, 2016

Els alumnes de 5é de Primaria han celebrat el Día del Camí a l’escola amb molta il.lusió. Un dia festiu en el que han apadrinat un monument: el Castell de Bétera, antic «asilo» de les Filles de la Caritat, i han passat un dia de convivencia amb els alumnes de 5é dels altres centres fent activitats de lo més interessants.

Primer hem anat caminant pel camí a l’escola i hem tingut l’opotunitat de saludar a persones conegudes fins arribar al calvari, punt de trobada amb els altres coles i on l’Ajuntament había preparat unes precioses carpes per a cada centre. De seguida ha començat l’activitat: endevinar por equips quins monuments havien apadrinat els altres centres, després l’esmorzar, foto de grup d’acomiadament i tornada caminant pel camí a l’escola. Ha sigut un dia fantàstic!

aa3816

2020 • Colegio Nuestra Señora del Carmen de Bétera
Colegio del Carmen
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.