4 anys, investigadors de l’Imperi Romà junio 9, 2016

Els xiquets de 4 anys han realitzat el projecte “Calzadas Romanas” que els ha permès descobrir el fascinant món romà.
A partir de les calçades romanes els xiquets han aprofundit en les construccions romanes com els amfiteatres on lluitaven els gladiadors, els circs on es feien les carreres de quadrigues, els arc de triomf que commemoraven les grans victòries dels romans, els aqüeductes que portaven l’aigua a les ciutats. També han investigat la vida quotidiana del romans, les seues festes, l’oci,… i les restes arquitectòniques que encara es conserven en el nostre territori.
Tota eixa informació l’han compartit amb els alumnes de 1r d’ESO aprofitant que ells també estaven estudiant i descobrint aquesta important civilització.
Ha sigut una experiència molt enriquidora per a tots els alumnes i també per als professor, on els xiquets de 4 anys del centre s’han convertit en mestres d’ESO.